Колись давно-давно, коли мобільні телефони були показником статусу, а Інтернет був маленьким і доступ до нього мали тільки обрані, світ не страждав від інформаційного перевантаження.
Сьогодні ж кожен пересічний користувач всесвітньої мережі має доступ до такого масиву інформації, що годі навіть мріяти про його поглинання чи, тим більше, переосмислення. Парадокс інформаційної ери полягає якраз в тому, що попри руйнування всіх бар’єрів між людьми та інформацією, отримати необхідні дані стає все складніше. Основною причиною цього є високий рівень інформаційного бруду. Іноді «інформаційні шуми» досягають такої інтенсивності, що відшукати потрібний «шматок електронного коду» стає практично нереальним.
Google – це класно. Але ні Google ні жоден інший пошуковик поки що не здатен (і не факт, що буде здатен у майбутньому) по-людськи систематизувати інформацію. Пошуковики вміють шукати за ключовими словами, але вони не здатні прочитати думки користувачів. Тому щонайменше 90% інформації, виданої пошуковиком, належатиме саме до розряду «інформаційного сміття».
Люди, які цінують свій час та зусилля, давно вже готові віддавати систематизацію корисної інформації на аутсорсинг. Чи, простіше кажучи, платити за її пошук та організацію.
Категорія: Internet | Додав: net-titan (25.05.2008) | Автор: Анатолій